Povraćaj sredstava

U slučaju odustanka kupovine, kupac ima pravo na zamenu za drugi proizvod. Zamena se vrsi po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.

Troškove zamene robe snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.


Procedura za povraćaj sredstava u slučaju nesaobraznosti

Kako bi Vam uspešno vratili novac potrebno je da nas pozivanjem na kontakt telefon 011/2109-618; 064/6464-103 ili nam pošaljite e-mail na adresu:webprodaja@mimaks.rs, podatak Vašeg broja računa/otpremnice, broj dinarskog tekućeg računa i naziv banke u kojoj imate navedeni račun.

Čim dostavite potrebne podatke, biće kreirana dokumentacija koja će Vam sa procedurom za povraćaj sredstava biti prosledjena na e-mail adresu koju ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine. 

U slučaju vraćanja robe ili povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno izvršio plaćanje nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Mimaks kupatila d.o.o. internet prodavnica je u obavezi da povraćaj izvrši isključivo putem VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja. To znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Svaki paket biće vraćen pošiljaocu o trošku pošiljaoca tj. kupca po ceni jedne poštarine po zvaničnom cenovniku kurirske službe Daily Express.