Uslovi korišćenja i prodaje

Korisnici prihvataju korišćenje sadržaja sajta www.mimaks.rs isključivo za sopstvenu upotrebu i na svoju odgovornost.
Korisnicima sajta www.www.mimaks.rs strogo je zabranjeno korišćenje specijalizovanih programa (robota, crawlera) radi preuzimanja sadržaja sa sajta, kao i bilo kakvi hakerskih napada u cilju onesposobljavanja sajta. Nedozvoljeno korišćenje sajta smatra se kršenjem pravila i podložno je krivičnoj tužbi .


Opšti uslovi

1. Nakon prijema narudžbe putem sajta www.mimaks.rs,  u obavezi smo da izvršimo telefonsku potvrdu narudžbine.
2. Nakon potvrde narudžbe od strane kupca, narudžba je neopoziva.
3. Obavezujujemo se da naručene proizvode isporuči ispravne i u predviđenom roku.
4. U slučaju bilo kakve promene smo dužni da obavestimo kupca prilikom telefonske potvrde narudžbe.
5. Sve eventualne promene sem promena vezanih za isporuku se ne odnose na potvrđene narudžbe.
6. U slučaju neusklađenosti cena isporuke navedenih na ovom sajtu sa cenama kurirske službe, o promenama ćete biti obavešteni prilikom telefonske potvrde narudžbe.


Kupovina preko naše online prodavnice www.mimaks.rs  smatra se prodajom na daljinu, i kao takva podložna je svim zakonima zemlje Srbije.

Na online prodavnici www.mimaks.rs sve prodajne cene prikazane su uz svaki proizvod, i sve cene su prikazane sa uračunatim PDV-om.

Za robu koja se poručuje za kupca potrebno je da kupac u celosti izvrši uplatu pre isporuke ili/i preuzimanja robe.

Garantujemo za kvalitet svojih proizvoda. Svi proizvodi su originalne robne marke i odgovaraju specifikaciji navedenoj na sajtu.
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim odnosno deklarisanim karakteristikama kvaliiteta proizvoda. U slučaju neizvršenja ove obaveze, davalac garancije će zameniti proizvod novim ili vratiti novac.
Garantni rok počinje danom prodaje  uređaja, koji se unosi u garantni list i overava pečatom i potpisom ovlašćenog prodavca.
Kupac gubi pravo na garanciju ako se kvar izazove nepridržavanjem datih uputstava za upotrebu i ako su na proizvodu vršene bilo kakve popravke od strane neovlašćenih lica.
Da bi se izbegli nesporazumi, prilikom isporuke dužnost prodavca i kupca je da izvrše pregled proizvoda i da ukažu na eventualna mehanička oštećenja, u kom slučaju će proizvod biti zamenjen.

 

Politika privatnosti

Da bismo uspešno obradili Vašu narudžbu potrebni su nam Vaše ime i prezime, adresa, e-mail i telefon. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo željenu robu, kao i da Vas obavestimo o trenutnom statusu narudžbe.

Obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Svi podaci o kupcima/korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni Mimaksa odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Pored navedenih prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili Vam jednostavnije korišćenje, sigurniju i udobniju kupovinu.
Obavezujemo se da prikupljene podatke ne koristimo ni u koje druge svrhe.

 

Plaćanje karticama

Online kupovina na Mimaks sajtu je moguća uz plaćanje platnim karticama svih banaka direktno iz vaše fotelje!

Procedura plaćanja uz pomoć platnih kartica prilikom internet kupovine je sledeća:

Svoju online narudžbinu možete platiti koristeći Vašu Visa, Visa Electron, MasterCard, Amex ili Maestro platnu karticu. Plaćanje nije moguće u stranoj valuti. Veoma je bitno da Vaša platna kartica predhodno bude odobrena od Vaše banke za online plaćanje

Prilikom unošenja podataka sa platne kartice,budite potpuno sigurni da mi nemam nikakav uvid u Vaše podatke, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi, i Vaša jedina komunikacija je direknto sa Bankom Intesa. Plaćanje platnim karticama preko www.www.mimaks.rs prodavnice nije moguće u stranoj valuti, već isključivo u valuti domaćij valuti (RSD). Plaćanje je moguće platnim karticama domaćih i inostranih banaka.

Prilikom online naručivanja, odabirom odgovarajućeg načina plaćanja bićete preusmereni na stranicu banke Intesa koja je zaštićena i sigurna za ovakav način plaćanja. Na ovoj stranici je potrebno da unesete sledeće podatke: Broj kartice, Datum isteka i  CVC2/CVV2 kod, koje možete pročitati sa Vaše kartice.

Moguce je placanje na 2 do 9 rata , padajući meni sa ratama se otvara na platnoj stranici Banke onog momenta kada unesete prvih pet brojeva sa kartice, za koju postoji mogućnost plaćanja na rate.

Svi kupaci koji koriste uslugu online plaćanja karticama preko www.mimaks.rs on line prodavnice moraju ispunjavati sledeće uslove:

  • Isporuka robe je moguća samo na teritoriji Republike Srbije, na adresi navedenoj u kreiranoj porudžbini.
  • Samo vlasnik platne kartice može izvršiti plaćanje preko sajta www.mimaks.rs

 

Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija u roku od 15 dana od dana od dana dostavljanja naručenog proizvoda, bez navođenja razloga.

Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati na posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu odnosno izvan poslovnih prostorija, koji se dostavlja na mail potrošača.

NAPOMENA: Ovo pravo od odustanka od ugovora ne odnosi se na kupovinu u prodavnicama s obzirom da to nije kupovina na daljinu i izvan poslovnih prostorija. 

Potrošač je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 15 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 15 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak, proizvod se više ne može vratiti. Troškove povraćaja robe u slučaju odustanka snosi potrošač. Roba se vraća na adresu navedenu na obrascu za odustanak.

Moguće je vratiti samo proizvode koji su neoštećeni i, po mogućnosti, u originalnoj ambalaži, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom (garantni list, uputstva, itd.).

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe. Procenat oštećenja utvđuje ovlašćeno lice u Tehnomaniji, te se za utvrđeni procenat umanjuje iznos koji se vraća potrošaču. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca u tolikoj meri da se proizvod više ne može prodavati, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Prodavac je u slučaju zakonitog odustanka od ugovora dužan da kupcu bez odlaganja vrati iznos koji je kupac platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak. Prodavac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok kupac ne dostavi dokaz da je poslao robu Prodavcu u zavisnosti od toga šta nastupa prvo.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica putem interneta, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, U obavezi smo da povraćaj vršimo isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice. U slučaju plaćanja gotovinom, potrošaču se gotovina i vraća.

Isporuka

Isporuka robe je besplatna za sve porudžbine čija je vrednost veća od 30.000 din, za sve porudžbine čija je vrednost manja od navedene kupac snosi troškove isporuke i to po važećem cenovniku kurirske službe. Kupac je prilikom potvrde porudžbine dužan da isplati sumu koja je naznačena na računu.

Rokovi isporuke:

U zavisnosti od raspoložive količine određenog artikla i mogućnosti njegovog nabavljanja, a u skladu sa našom poslovnom politikom, očekivani rok isporuke proizvoda iz naše ponude je od 7 do 10 radnih dana.

Preuzimanje pošiljke

Kurirska služba pošiljke donosi na naznačenu adresu adresu u periodu od 8-19 h. Kurir je u obavezi da Vas kontaktira pre isporuke pošiljke. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke neophodno je da pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite, putem maila ili pozivom na broj 011/2109-618 ili  064/6464-103.

Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu.

Ukoliko niste na adresi, kurir pokušava svaku pošiljku da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontkatiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.

Reklamacije 

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima bilo kakvih vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje, zveckanje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovite telefonom na broj 011/2109-618; 064/6464-103 ili nam pošaljite e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu webprodaja@mimaks.rs i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem toku reklamacije.

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja pakovanja ustanovili da isporučena roba oštećena, nesaobrazna naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj  064/6464-103, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu webprodaja@mimaks.rs i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorćemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste. 

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas obavestite slanjem e-maila na webprodaja@mimask.rs  ili pozivom na kontakt telefon 011/2109-618; 064/6464-103.

Reklamacioni list možete preuzeti ovde.

Cena isporuke

Cenu i ulove isporuke mozete bideti OVDE.. Za sve porudžbine čiji je račun manji od tog iznosa cena isporuke se obračunava po ceniovniku kurirske službe . Cenovnik kurirske službe možete pogledati klikom ovde. Isporuka se plaća prilikom preuzimanja pošiljke, direktno kuriru gotovinom, ukoliko je način plaćanja pouzećem

Obaveštenje o ceni isporuke će Vam stići i na e-mail prilikom uspešno obavljenog procesa poručivanja, zajedno sa svim detaljima porudžbine.

Više o uslovima i načinu isporuke možete da pročitate na stranici uslovi i način isporuke.

Ugovor o prodaji na daljinu mozete preuzeti ovde.

Obrazac za pravo na odustajanje mozete preuzeti ovde.